سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 17 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

عکس سونوگرافی

1393/8/26 19:11
نویسنده : مامان سمیرا
292 بازدید
اشتراک گذاری

عکس سونوگرافی

سلام کدو سبز من... این عکس سونوگرافی 11 هفتگیته که دکتر هاشم اوغلی انجام داد...اون موقع لیمو ترش مامان بودی... من و بابایی و مامانی باهم رفته بودیم ...مامانی خیلی ذوق کرده بود چون اولین نوه شو میدید...بابایی میخواست بدونه تو دخملی یا پسمل...دکتر گفت هنوز زوده.. اندازه یه بند انگشته..اما بند انگشتی من همه چی داشت صورت.. چشم ..دماغ ..دهن..دستبوس

*جفتم قدامی نسبتا تحتانی بود یعنی پایین بود باید مواظب میبودم تا ماه های بعد بره بالا...طول سرویکس هم 45 بود(نباید زیر 30 باشه)..ntهم که قبلا گفته بودم 1.7بود(باید زیر 2باشه)... کلا خوب بود دیگهراضی

پسندها (7)

نظرات (5)

مامان و بابایی
26 آبان 93 19:24
سلام. فکر کنم من و شما تو بارداری هم سن هم باشیم. از این بابت خوشحال شدم. امیدوارم دوران خوبی رو طی کنی مامان خانمی نی نی ما دختره...ما هفته 20 هستیم. شما هم همین حدودا هستین دیگه نه؟
مامان سمیرا
پاسخ
سلام منم خوشحال شدم مامانی ایشالله واسه شما هم به خوبی بگذره... من هفته نوزدهم هستم ..هفته بعد سونوچهاربعدی دارم حالا اگه نی نی مون خجالتی باشه خودشو نشون بده معلوم میشه دیگه
مامان شیما
28 آبان 93 1:58
سلام عزیزم ووای چه فد نی نی خوکشل خوابیده ...یادش به خیر لذتشو ببر...خانومی من سایتی که این کارا رو اموطش بده نمیشناسم ولی هستن دوستانی که تو نی نی سایت تم تولد درس میکنن ولی من دوس داشتم خودم برای پسرم درست کنم
مامان سمیرا
پاسخ
مرسی عزیزم منم می خوام خودم درست کنم .تو که خیلی خوشگل و مرتب درست کرده بودی.ببینم مال من چطوری میشه
مامان شیما
28 آبان 93 2:00
و خودم الگوشونو کشیدم یا از چیطایی که اظرافم بودن کمک گرفتم مثل جعبه دستمال کاعذی و پاپ کورن و .....
عاطفه
4 آذر 93 19:07
مرسي عزيزم كه اومدي...پيش دكتر كه چند باري رفتم... دكترم ميگه فعلا ني ني زوده برات يك سالي هم صبر كن...بازم ممنون عزيزم
مامان سمیرا
پاسخ
خواهش می کنم... ایشالله هرچی زودتر نی نی تو بغل کنی.
نوشین
4 آذر 93 19:16
سلام مبارک باشه خدا نی نی تونو براتون نگهداره
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم عزیزم