سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 16 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

پایان هشت ماهگی و شروع شمارش معکوس!

1393/12/20 16:11
نویسنده : مامان سمیرا
565 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم هشت ماهگیت مبارک باشه مامانیبوس امروز دیگه هشت ماه تمام شدو وارد نه ماه شدی... از امروز ما روزا رو یکی یکی تا اومدنت می شماریم و منتظرتیم عزیز دل مامانی و بابایی.

امروز اومدم خونه مامانی جون(مامان مامان) مامانی جون می خواد واسمون آش رشته درست کنه. البته رسم اینه که چهارشنبه آخر سال آش درست می کنن ولی چون دل من وپسریم خواست مامانی الان درست می کنه برامون.خوشمزه

دست مامانی درد نکنه ما هم انقدر می خوریم تا بترکیمخندونک

پسندها (1)

نظرات (5)

مینا مامان نازنین زهرا جون
20 اسفند 93 16:27
سلام سمیرا جون خوبی؟وبتون عالیه.به وب ما هم سر بزنید خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.منتظرحضورتون هستم.
مامان سمیرا
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم . حتما سر میزنم و تبادل لینک می کنم
سارا
21 اسفند 93 2:48
امیدوارم این روزای شیرین اخر رو هم به خوبی طی کنی مامان گلی
مامان سمیرا
پاسخ
مرسی عزیزم انشاالله تو و نی نی تم دوران خوبی داشته باشین
شاپرک مامی
21 اسفند 93 3:23
ایشاله به سلامتی
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم
مامان سمیه
21 اسفند 93 17:18
به به آش رشته. نوش جونتون. منم خیلی دوست دارم
مامان سمیرا
پاسخ
آخ آخ ویار کردی؟ حالا چه جوری واست بیارم؟
مامان الهام
25 اسفند 93 20:25
نوش جونت عزيز انشالله اين روزارو هم به سلامتي بكذروني
مامان سمیرا
پاسخ
مرسی عزیزم انشالله توهم دوره ی بارداری خوبی داشته باشی