سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 18 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

قند بالا و مامانی دپرس!

1393/10/30 0:21
نویسنده : مامان سمیرا
918 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرپسری!خوبی عزیزم؟ من که خوب نیستم مامانی... خیلی ناراحتم! آزمایش کنترل قند خون دادم ..بود 151! هموگلوبینم شده 11.2...

کلی گریه کردم امروز... دکتر گفتش که باید دوباره تکرار کنم ببینم دیابت بارداری دارم یا نه!! همش تقصیر منه! وزنم که بالاست رعایتم که نمی کنم... اصن حوصله ندارم...

اعصابم خورده!!

خدا کنه دیابت نباشه... پسری خیلی ناراحتم منو ببخش که اذیتت می کنم... اصلا مامان خوبی نیستم برات!

از این به بعدم باید 2تا قرص آهن بخورم روزی

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامانی
30 دی 93 10:18
عزیز دلم تو بهترین مادری برای نی نی تو دلیت گاهی این مشکلات به وجود میاد.. بارداری بی دردسر وجود نداره... از همین لحظاتت هم استفاده کن و حرص نخور چون استرس بدترین چیز در دوران بارداری هست الکی که نمیگن بهشت زیر پای مادرانه بالاخره باید سختی کشید مراقب خودت و گل پسری باش
مامان سمیرا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم... برامون دعا کن که قندم بیاد پایین
مامان و بابا
30 دی 93 11:25
عزیزم غصه نخور با رعایت رژیم غذایی این موضوع حل میشه. خیلی از مادرا قندشون بالاس و تو میتونی با یه کوچولو رعایت همه شرایط رو عادی کنی. راستی فکر کنم گوشت قرمز هم برات خوب باشه ها
مامان سمیرا
پاسخ
دکترم بهم یه رژیم داده ... نمی دونم خدا کنه بیاد پایین... مرسی از راهنماییت
مامانی
4 بهمن 93 10:52
قندت پایین امد؟ نگرانتم خوبی؟
مامان سمیرا
پاسخ
سلام عزیزم.فردا باید برم آزمایش... ..تا جواب بگیرم چند روز طول می کشه...ببینم چی می شه مرسی از این که به فکرم بودی... نگران نباش خبر میدم بهت...دخترنازتو ببوس
مامانی
5 بهمن 93 10:45
انشاالله که جواب آزمایشت خوب باشه بی خبر نزارمون خودت هم اظطراب و استرس نداشته باش مواظب فندق و خودت باش
مامان سمیرا
پاسخ
چشم عزیزمتو هم مواظب خودتو دخملی و پسملی باش