سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 16 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

آزمایش OGTT

1393/11/7 0:49
نویسنده : مامان سمیرا
893 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرپسری.خوبی عزیزم؟دیروز صبح بیدار که شدم لرز کرده بودم داشتم یخ میزدم... نمی تونستم از پتو بیرون بیام...یکم حالم که بهتر شد با باباجونی رفتم آزمایش تحمل گلوکز دادم.  استرس گرفته بودم هی می گفتم که خدا کنه دیابت نگرفته باشم...ساعت 8 ناشتا ازم خون گرفتن .بعدش یه شربت با شکر زیاد دادن خوردم... بعدشم هر یه ساعت خون دادم.کلا 4بار ازم خون گرفتن ... مامانی هم ساعت 9.30 اومدو بعدش باباجونی رفت سرکار... منم تا یازده کار آزمایشم تموم شد...

آزمایش که تموم شد من و مامانی رفتیم واست حوله و پیش بند و جغجغه گرفتیم...دلغک یه دور پیچ نوزادم گرفتیم دیگه کار سیسمونیت تموم شده تقریبا...

امروزم رفتم جواب آزمایشو گرفتم ... گفتم بسم الله و بازش کردم ... خدا رو شکر همه چی نرمال بود... رفتم به دکترمم نشون دادم گفتش خوبه ... ولی باید رعایت کنم چیزای شیرین نخورم اصلا...

خدایا شکرت!زیبا

 

پسندها (6)

نظرات (5)

مامانی تبسم
7 بهمن 93 4:43
خدا رو شکر که همه چیز نرمال بود.. خیالت راحت شده عزیزم.. خریدای گل پسری هم مبارک.. انشاالله به خوشی استفاده کنه
مامان سمیرا
پاسخ
آره دیگه خیالم راحت شد..البته فعلا... فکر کنم تا به دنیا بیاد آدمو میکشه و زنده می کنه
مامان الهام
7 بهمن 93 9:04
سلام عزيزم خدا رو شكر ماماني خييييليييي برات خوشحال شدن كه مشكلي نبود مراقب خودت و نيني نازت باش
مامان سمیرا
پاسخ
مرسی عزیزم... تو هم مراقب خودتو کوچولوت باش
مينا مامان اميرعلي
12 بهمن 93 11:55
خداروشكر.........ايشالله هميشه سلامت باشيد به ما هم سر بزنيد
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم عزیزم حتما سر می زنم
مينا مامان اميرعلي
13 بهمن 93 11:34
سلام اگه با تبادل لينك موافق بودين خبرم كنين
مامان سمیرا
پاسخ
حتما موافقم
مامانی تبسم
18 بهمن 93 17:55
سلام خانمی مدتیه که بروز نیستی امیدوارم حال خودت و فندق تو دلیت خوب باشه
مامان سمیرا
پاسخ
سلام عزیزم خوشحال شدم از این که به یادمی سر میزنی بهم... اما نگران نباش ما خوبیم