سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 16 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

یه کمر درد غیر منتظره!

1393/12/27 0:40
نویسنده : مامان سمیرا
515 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی پسری من؟ 

حال مامانی که این روزا اصلا خوب نیست! از شنبه شب یه کمر درد وحشتناک گفتم که نگو.بعضی وقتا انقدر دردش زیاد میشه که گریه ام می گیره.با این اوضاع فکر نکنم بتونم زایمان طبیعی داشته باشم. امروز رفتم دکتر متخصص اعصاب  و ستون فقرات. دم عیدی این یکی و به زور پیدا کردیم. برام یه امپول مسکن و  قرص نوشت.به لطف امپوله الان دردم کمتره ولی یه جا دراز کشیدم دارم با گوشی مطلب میزارم.

قبلا هم سابقه داشتم ولی وزنم کمتر بود مشکلی ندشتم. حالا خدا کنه خوب شم.

مثلا این چند روز مونده به عید رو می خواستم خونه رو مرتب کنم.

این درده منو کلافه کرده .اصلا حوصله هیچ کاری رو ندارم. تازه سبزه ام سبز نشد انداختمشکلافه

همش فکر بعد زایمان هستم...نکنه به خاطره درد و کلافگی نتونم به پسریم برسم... نتونم با خوشحالی بغلش کنم گریه

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان سمیه
29 اسفند 93 10:47
کمر درد تو این هفته ها طبیعیه سمیرا. استراحت حالت رو بهتر میکنه مطمئنآ. سعی کن روحیه ت رو حفظ کنی و به فکر خوشی های بعد زایمان باشی
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم عزیزم دو هفته س که دراز کشیدم بهترم الان ولی خوب نشدم. الان همه اصرار دارن سزارین بشم ولی من خودمو واسه زایمان طبیعی اماده کرده بودم اصلن دلم نمی خواد سزارین.