سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 24 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 6 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

شروع مجدد پروژه پوشک

1396/7/12 5:06
نویسنده : مامان سمیرا
282 بازدید
اشتراک گذاری

دقیقا آخرای شهریور بود که یه روز صبح یهو آوین اومد خونه ما تو یه عملیات برق آسا و غیرمنتظره  اومد تو دسشویی جیش کرد و رفت... سامیار هم که این موضوع خیلی روش تاثیر عمیقی گذاشته بود  هرکیو که دید بهش گفت  و هرکیو که ندید براش در سه کلمه پیغام گذاشت که آوین .. دسشویی .. جیش!

ما هم از همون روز تصمیم گرفتیم که پروژه پوشک رو شروع کنیم و الان 12 روزیه که یهو  پوشکو گذاشت کنار. اولین روز که می خواست پی پی کنه می گفت مولفیکس ... یعنی منو مولفیکس ببند . که گفتم پسرم مولفیکس واسه نی نیه تو برو حموم. با یه هق هق و یکم گریه گفت نی نی ! گریهتایید کرد و منم بغلش کردمو دلداریش دادم باهم رفتیم تو حموم. داشت گریم می گرفت. دیگه هر وقت مولفیکسو می بینه میگه نی نی.

روز اول یکم مقاومت می کرد و گریه. منم باهاش بازی می کردمو با ناز و بازی  و آروم آروم راضیش کردم که بیاد تو حموم بازی کنه و همون جا جیش کنه مثلا به بهانه شستن ماشینش یا شنا کردن حیوونا. 

هر یک ساعت می بردمش حموم جیش می کردو الان هر دوساعت . مگر اینکه آب یا آب میوه خورده باشه که باید زودتر ببرم. پی پی هم روزی یک باره که خیلی می ترسید الان ترسش کمتر شده ولی هنوز هست . با بازی سرشو گرم می کنم تا کارشو بکنه . مثلا حباب درست می کنم.

فعلا دسشویی رو دوس نداره . 11مهر تقریبا بعد ده روز آموزش داره یه خط در میون میگه که جیش داره .

وقتی پی پی داره دور اتاق می دوئه . یا میگه درده آرام منم می گم بیا پی پی کن خوب میشی . اوایل نمیومدو تو شرتش میزد و گریه می کرد می گفت پی پی . ولی الان میاد تو حموم ولی هنوز یکم می ترسه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

داغ دار
20 مهر 96 9:36
سلام من میخواستم پسرم رو از پوشک بگیرم باید چی کار کنم هیچ راضی به این کار نمیشه
مامان سمیرا
پاسخ
من باهاش بازی می کردم سرشو گرم می کردم. می بردمش تو حموم تو تشت آب اسباب بازی می ریختم با بازی سرش گرم شه بعد بهش می گفتم جیش کنه. خودمم می رفتم دستشویی در و باز میذاشتم ببینهخجالت  .  اگه دیدی همکاری نمی کنه ول کن بذار یه ماه دیگه . راستی چرا وبلاگتو حذف کردی؟غمگین