سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 16 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

سامیار من بالاخره اومد....

1394/1/23 0:01
نویسنده : مامان سمیرا
1,202 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز که درد زایمانم شروع شد باورم نمی شد پسری من داره میاد و من رسما مادر میشم... الان من و سامیار و بابایی پیش هم خوابیدیم و من محو دیدن پسریم هستم

یه موجود کوچولو... با دست و پاهای کوچولو....  الان کنار منهمحبت

سامیار روز شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت 12:40 با وزن ۳کیلو؛قد ۵۱؛دور سر۳۵ و دور سینه ۳۴ تو بیمارستان مهرگان بابل و با زایمان طبیعی متولد شد... 

عزیزم اومدنت مبارک باشه…بوس

پسندها (2)

نظرات (3)

مامانی
23 فروردین 94 13:20
قدمش مبارک باشه عزیزم
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان الهام
23 فروردین 94 13:30
عزيزم ساميار جوووووون مبارك باشه قدم هاي كوجولوشنانازيييييييي زودتر عكساشو بزار ببينيم فسقلي روسميرا جون مراقب خودت و ساميار جون باش حسابي
مامان سمیرا
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالله تو هم به سلامتی مانیاد جونی رو بغلت بگیری
سارا
26 فروردین 94 4:59
عزیزززممممم.مبارکههه
مامان سمیرا
پاسخ
مرسی عزیزم