سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 16 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

نشونه های اومدن فرشته کوچولوی من...

1394/1/22 0:31
نویسنده : مامان سمیرا
482 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه ۲۱ فروردین هست منم مثل روزای قبل با کمردرد از خواب بیدار شدم... بعد صبحانه نیم ساعت تو خونه راه رفتم و نیم ساعتم ورزش مخصوص دوره بارداری انجام دادم... کلا تحرک باعث میشه کمردردم بهتر بشه. 

ساعت ۱۲ بود که ترشح تقریبا قهوه ای رنگ دیدم چند قطره بیشتر نبود... که نشونه باز شدن و شل شدن دهانه رحم هست... نشانه خونی

بعدش دردای زیر شکمم شروع شد... مثل درد پریودی.... 

ساعت شش عصر با مامانم رفتم یه نیم ساعت پیاده روی... هنوز شک داشتم که درد زایمانم باشه

ساعت تقریبا ۸ فاصله دردام کمتر شد ...تقریبا هر ده دقیقه میگرفت و ول می کرد

برای همین رفتم حمام و کارامو کردم.... گفتم شاید پسریم می خواد بیاد...

الان که دارم مطلب میذارم کمتر از ۱۰دقیقه یه بار یه انقباض ۳۰ ثانیه ای دارم .  بازم نمیدونم هنوزم شک دارم یعنی پسریم داره میاد؟ واقعا..... آیا ؟؟؟؟

پسندها (2)

نظرات (0)