سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 18 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

دماغ مامان بزرگ شده!

1393/10/1 14:51
نویسنده : مامان سمیرا
644 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز خودمو که تو آینه دیدم ... یهو دیدم دماغم ورم کرده و بزرگ شده!غمگین دپرس شدم...گریه

پسرپسری داری اون تو چیکار می کنی؟خندونک مامانی رو زشت کردی!

خودمم مقصرم!! زیاد رعایت نمی کنم تو غذا! باید بیشتر مواظب باشم!
 

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان و بابا
1 دی 93 16:22
دماغ منم بزرگ شده. خیلی بامزه شدم. مگه ربطی به رژیم غذایی داره؟
مامان سمیرا
پاسخ
خوش به حالت ! من که زشت شدم!! طبیعیه اما اگه مصرف نمک زیاد باشه بیشتر ورم یا خیز میکنن تو دوره بارداری و خطرناکه.فشار ادم بالا میره ... زیادیش یکی از نشونه های مسمومیت بارداریه
مامان الهام
1 دی 93 17:29
نگران نباش مامانی...نی نی تو که ببینی این روزا و دماغ بزرگتو فراموش میکنی
مامان سمیرا
پاسخ
خدا کنه بیشتر نشه!
مامان فاطمه
7 دی 93 11:49
سلام ایشالا که نی نی تو سالم بغل بگیری بعدا همه اینا میشه خاطره
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان الهام
12 دی 93 22:48
عزیزم منم مادر شدم
مامان سمیرا
پاسخ
واییییی عزیزم مبارکه به سلامتی انشالله
مامانی
21 دی 93 12:01
بینی بزرگ رو بیخیال.. به کوچولوت که فکر کنی زشتی از یادت میره.. وقتی به دنیا بیاد همه چی برمیگرده
مامان سمیرا
پاسخ
آره منم منتظرم که به دنیا بیاد زودتر