سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 18 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

قد و وزن سامیار پایان هفت ماهگی

1394/8/25 16:36
نویسنده : مامان سمیرا
583 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یک شنبه من و بابایی بردیمت پیش خانم دکتر برای چکاپ ماهیانه ت. قدت 67 و طبق ترازوی خانم دکتر وزنت 8.300 بود که نسبت به دفعه ی قبل که 18 روز قبل بود و برای سرماخوردگیت برده بودیم وزنت بالا نرفته بود. خانم دکتر گفت رنگتم پریده و به جای 15قطره آهن 20 قطره بهت بدم. 

خیلی استرس گرفتم تو که خوب غذا می خوری .. نکنه شیرم کمه و کم می خوری؟خطا 

امروز دوشنبه بردیمت خانه بهداشت اونم واسه پایش رشد. اما طبق ترازوی اونا 9.250 بودی. همیشه با ترازوی خانم دکتر 300 گرم فرق داشت اما این دفعه یک کیلو فرق داره. تازه قدتم گرفت 70 سانت... 3سانت فرق دارهتعجب.. البته دلم می خواد ترازوی درمانگاه درست باشه و همچنین قدت

با ترازوی خونه می کشم 8.600 هستی ... نمیدونم دیگه!! خیلی نگرانم.. به دکتر گفتم آزمایش خون بنویس گفتش اگه ماه بعدم وزن نگرفتی می نویسم یه بار اشکال نداره. 

من تا ماه بعد چطوری صبر کنم؟؟ یعنی شیرم کمه؟؟ نمیدونم چیکار کنمگریه

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان الهام
2 آذر 94 13:14
نگران نباش سمیرا جان سامیار جونی شیرمردی برا خودش
مامان سمیرا
پاسخ
امیدوارم .. یه 300 گرم رفت بالا دوباره