سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 25 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 7 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

اولین آزمایش سامیار

1394/2/12 19:34
نویسنده : مامان سمیرا
873 بازدید
اشتراک گذاری

26فروردین94

آزمایش تیروئید سامیارو من وبابایی و مادرجون روز چهارم رفتیم آزمایشگاه رازی انجام دادیم. بچه م کلی گریه کرد. من تو اتاق شیر دهی نشسته بودم که بچه رو بیارن شیر بدم.صدای گریه ش میومد.منو باباشم گریه می کردیم. اتاقک کثیف بود وپنبه های خونی اوفتاده بودن رو زمین. بابایی رفت و به مسئولش گفت.اونام اومدن وتمیز کردن.

جواب آزمایش همون روز آماده می شد اما ما دو روز بعد گرفتیم. جوابش مشکل داشت و هورمونtsh کم بود. تو اینترنت نگاه کردم نوشته بود ممکنه باعث عقب موندگی بشه.

من و بابایی کلی به خاطر این موضوع ناراحت شدیم و گریه کردیم. دوباره از دکتر نوبت گرفتیم و رفتیم پیشش.

گفت آزمایشگاه رازی جواباش اکثرا خطا داره هفته بعد برید پاستور.

خوشبختانه آزمایش مجددش مشکلی نداشت. تو اون یه هفته از استرس مردیم.رازی یه آزمایشگاه لوکس و بزرگه اما خیلی شلوغه.به خاطر همین اصلا دقت ندارن تو کارشون.دیگه نمیرم اونجاشاکی
 

پسندها (1)

نظرات (0)