سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 16 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

سومین تولد مامانیه مامانی

1396/2/9 21:10
نویسنده : مامان سمیرا
173 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سومین تولدیه که من مامانمو سامیاری و بابایی برام تولد می گیرن، برای همین تولدم مامانیه مامان هستخندونک

اینم کیکی که بابای برام گرفته به همراه کادوی نقدی که برم برای خودم یه چیزی بگیرممحبت

دستتون درد نکنه عزیزانمبوس

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سمیه
15 اردیبهشت 96 11:59
تولدت مبارک سمیرا جون. ان شالله همیشه سالم و شاد باشی و کنار خانواده ت روزهای قشنگی رو سپری کنی عزیزم
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم عزیزم . همچنین برای تو و غزلی و بابایی غزلی آرزوی بهترین ها رو دارم
مامان سمیه
19 اردیبهشت 96 9:40
میدونی سمیرا برای پوشک باید حسابییییی صبور باشی من روزای اول واقعا کم میاوردم ولی خدا رو شکر بعد 4-5 روز خیلی خوب شد و خودش میگه البته من همش حواسم بهش هست و سر ساعت میبرمش دستشویی ولی خودش هم حواسش هست و میگه. میگن پسرها برای کنترل ادرار و مدفوع دیرتر راه میفتن پس بذار یکی دوماه بعد. اگه ماه رمضان روزه میگیری بذاری بعدش. هوا هم گرمتر شده و همه چی بهتره اون موقع. اگه کمکی خواستی بازم بگو من در خدمتم عزیزم
مامان سمیرا
پاسخ
اره می ذارم بعد از ماه رمضون. حالا ببینم خودش هیچ نشونه ای میده. مثلا پی پی کرد می گه. این مرحله هم بگذره خیالمون از این بابت راحت بشه