سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 17 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

تولد دوسالگی عشقم

1396/1/23 23:7
نویسنده : مامان سمیرا
2,435 بازدید
اشتراک گذاری

سامیار عزیزم پسر عزیزتر از جونم قشنگم سلام مامانیه ی 2 ساله ی من .

چقدر خوشمزه س وقتی یکی میگه پسرت چندسالشه دقیق بگم 2 سالشه . وای که من تمام این  سامیاردوساله و همه ی روزای این دوسالو  میخوام با تمام وجودبغل

امسال تولدت 22 فروردین دقیقا مصادف شد با تولد حضرت علی (ع) و روز پدر و روز مرد...

سامیارم بزرگ مرد 2ساله ام تولدت و روزت مبارکت باشه عشقم .بوس

از تولدت بگم که با حضور پدربزرگا و مادربزرگ ها مثل سال پیش برگزار شد. چون تو برنامه کودک پوکویو رو دوست داری برات پوکویو عکسای پوکویو چاپ کردمو تم پوکویو درست کردم . چندتا لیوان کاغذی داشتم تو خونه عکس پوکویو روش چسبوندمو نوار آبی زدم دورش.

برای تزییناتم چندتا گل کاغذی درست کردم

کیکتم با عکس پوکویو سفارش دادم . می خواستم خود پوکویو رو سفارش بدم که قیمتش زیاد میشد شرمندتم پسرمخسته

اینم کیکیه که خودم درست کردم و خیلی خوشمزه شد

اینم شیرینی هایی که اونارو هم خودم به عشق و ذوق جشن تولد پسرم درست کردم

اینم ژله بستنی البته رنگش درست درنیومد و اینم پاناکوتا

برای بابایی هم عطر و مونوپاد گرفتیم. واسه پدرجون پارچه شلوار و واسه پدربزرگ پارچه پیراهنی

کادو تولدتم من و بابایی ربع سکه ؛ مادرجون و پدرجون نیم سکه ؛دایی جونا 50تومن

بابابزرگ و عزیزجون 250تومن .عمه سمیه 50تومن . عمه ارزو 30تومن 

دستشون درد نکنه

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان سمیه
30 فروردین 96 12:04
تولدش مبارک. چقدر تزئینات همه قشنگ و شیکهههههههه افرین مامان با سلیقه ان شالله همیشه سلامت و شاد باشه من این برنامه کودکه رو هیچ نمیشناسم.
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم عزیزم تو که خودت قشنگ تر تزیین کردی. تو ماهواره شبکه جم جونیور میداد . خیلی خوب بود مخصوص دوسال به بالا بود
مامان سمیه
31 فروردین 96 9:37
آهان اخه ما ماهواره نگاه نمیکنیم
مامان سمیرا
پاسخ
ماهم بچه خوبیم فقط برنامه کودکاشو می بینیم