سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 16 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

مهمونی خونه ی آوین خانم

1394/6/23 17:45
نویسنده : مامان سمیرا
1,123 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم امروز من و شما رفتیم خونه دوست مامانی و بعد مدت ها مامان دوستای عزیزشو دید. و اونا هم اولین بار شمارو دیدن. و البته بالاخره  مامانی هم دختر  خاله مبینا که یک ماه و نیم از شما کوچیک تره رو هم دید. وای که چقد ناناز و دوس داشتنی بود. دلم براش تنگ شد همین الان. معلوم نیست باز کی ببینیم همدیگرو. خدا کنه زودتر باز دور هم جمع شیم.

اینم عکس آوین خانم

 

اینم آقا محمد پسر خاله بهار

خاله مریم هم تازه می خواد نی نی بیاره و منتظره که بیاد تو دلش. انشالله که هرچه زودتر مامانی بشه.

خیلی مهمونی خوبی بود خاله مبینا دستش درد نکنه .اصلا دلم نمی خواست برم کلی حرف داشتیم که نزدیم.

سامیاری هم یکم شیطونی کرد . یه لحظه دادم دست خاله مریم و دیدم بله... خاله رو خیس کرد. اما تقصیر مامانی بود باید زودتر عوضت می کردم...خیلی شرمنده شدیم...خجالت

 

پسندها (2)

نظرات (2)

آبجي مهديه
25 شهریور 94 19:37
ماشاا... چه پسر نازی دارین! خدا نگهش داره براتون
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
آجی
26 شهریور 94 17:27
سامیار عسل من است .. تمام
مامان سمیرا
پاسخ
لطف داری آجی جون.