سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 16 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

پایان سه ماهگی

1394/4/22 16:12
نویسنده : مامان سمیرا
862 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم 

امروز سه ماه شده که تو وارد زندگی ما شدی و من و بابایی از خدا ممنونیم که تورو بهمون داده.

عشقم :خیلی دوست داریم و مثل همه بابا  و مامانا تمام تلاش مون اینه که تو به بهتری صورت بزرگ بشی.

ماهرمضون که تموم بشه قرار بریم خونه خودمون. من یکمی ناراحتم . آخه به خاطر کمر دردم و همورئید شدیدی که دارم می ترسم نتونم تنهایی مراقبت باشم. و هم این که جدا شدن از مادرجونی خیلی سخته غمگین و من با این که مامان شدم هنوز به مامانی وابستم.زبان

مادرجونم خیلی دوست داره از این که می خوایم بریم خونه ناراحته. میگه یه لحظه هم دوریت واسش سخته. و خیلی بهت وابسته شده.

حالا بریم خونه خودمون ببینیم چی میشهزبان

خونه عزیزجون

حیاط خونه عزیز جون

مادرجون و سامیار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)