سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 16 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

زایمان طبیعی یا سزارین؟؟

1393/12/11 1:07
نویسنده : مامان سمیرا
585 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره سلام پسرپسری. خوبی مامانی؟ راستی عزیزم تو تو دوس داری خودت هروقت دلت خواست به دنیا بیای یا خانم دکتر به زور درت بیاره؟خندونک

شنبه که رفته بودم دکتر ازم پرسید زایمان طبیعی می خوام یا سزارین؟

گفتم من ترجیح میدم طبیعی زایمان کنم اما مشکل هموروئید دارم. دکترم گفتش که زایمان طبیعی بدترش می کنه بهتره که سزارین بشیغمگین. ولی من خیلی دوس دارم طبیعی زایمان کنم.کلاس های زایمان فیزیولوژیک هم رفتم که امروز آخریش بود.خیلی خوب بودن . ترس آدم از زایمان طبیعی رو کم می کنه .باعث شد که  خیلی دوس داشته باشم طبیعی زایمان کنم.

بازم می خوام برم مشورت بگیرم و با جراح عمومی در مورد هموروئید و زایمانم صحبت کنم. اخه تو بارداریم مشکلی نداشتم .بیشتر قبلا بود که غذامو رعایت نمی کردم و دچار یبوست می شدم خیلی درد داشتم. اما الان مشکلی ندارم. خدا کنه بتونم طبیعی زایمان کنم.

پسندها (5)

نظرات (3)

شاپرک مامی
11 اسفند 93 3:01
سلام سمیرا خانوم ایشاله نی نی خوشگلت زودتر بیاد تو بغلت ایشاله بتونی بدون مشکل طبیعی زایمان کنی چون خیلی بهتره
مامان سمیرا
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم. من که خیلی دوست دارم طبیعی بشه
مامان و بابا
14 اسفند 93 8:10
منم دوست دارم طبیعی زایمان کنم. ولی بعضی از دوستام با حرفای استرس زاشون منو میترسونن، خدا کنه هر دو زایمان راحت و بی دردسری داشته باشیم
مامان سمیرا
پاسخ
انشالله که این طور بشه. اگه بیمارستانش و پرسنلش خوب باشه ادم خیالش راحته. من که بابل زندگی می کنم بیمارستانمو انتخاب کردم خصوصیه ولی باز به تهران و شهرای بزرگ نمی رسه. توهم یه بیمارستان خوب انتخاب کن
فریما
18 اسفند 93 7:36
سلام عزیزم انشالله که بتونی طبیعی زایمان کنی چون خیلی بهتره
مامان سمیرا
پاسخ
ممنونم عزیزم . انشالله که این طور بشه