سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 17 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

یه یادگاری از انتخاب اسم سامیار

1394/12/21 13:55
نویسنده : مامان سمیرا
1,397 بازدید
اشتراک گذاری

این کاغذ رو اتفاقی پیدا کردم بعد از این معلوم شد شما پسرپسری کاکل به سری من و بابایی شروع کردیم به انتخاب اسم و اخر سرهم اسم شما با نظر من و با توافق بابایی سامیار شد. البته تو دقیقه نود بابا گفت باشه تا آخرین لحظه گرفتن شناسنامه منو حرص دادخندونک

اینا اسمای انتخابی مامان بودن البته من همون اول سامیارو انتخاب کرده بودم زبان

اینا هم اسمای انتخابی بابا... خدایی سامیار قشنگ تر نبود؟؟ خودشم اعتراف کرد بعدا که همه گفتن اسم تک و با کلاسیه عینک

پسندها (3)

نظرات (0)