سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 16 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

همکاری سامیار تو گرفتن ناخن هاش

1394/12/7 23:53
نویسنده : مامان سمیرا
366 بازدید
اشتراک گذاری

امروز واسه اولین بار وقتی بیدار بودی ناخن دستاتو گرفتم زبان یه کم ورجه ورجه می کردی بعضی وقتا هم دستتو می کشیدی و جیغ جیغ میزدی. ولی در کل خوب همکاری کردی.

ولی ترجیح می دم همون تو خواب ناخن تو بگیرم هم من راحت ترم هم تو زبانبوس

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان سمیه
11 اسفند 94 17:11
منم در مورد ناخن های غزل مطلب نوشتم مرسی که یادم انداختی
مامان سمیرا
پاسخ
خوبه غزل بیشتر همکاری می کنه. من ترجیح دادم همون وقت خوابش بگیرم ناخنشو
مامان سما
14 اسفند 94 2:15
😄😄وای عزیزم...خوب کاری میکنی..وقت خوابش بگیر که اذین نشین هردو..... با خوندن پستتون خیلی دلم گرفت..چون یاد خاطره پسر خودم افتادم... اخه اولین بار ناخناشو گرفتم .ناخنای۴۰ روزگیشو...زیادم بلندنبودن...ولی نگهشون داشتم یادگاری بمونه. ک روزی ذوق کنه با دیدن ناخنای بچگیش... اما...😣..قسمت نشد نشونش بدم.. و قسمت نشد ناخناشو که نگه داشتم تو خونه شوهرم بیارم پیش خودم..... خدامیدونه چی شدن ناخنایی که من با هزار عشق و ارزو گرفتم و نگهشون داشتم....😦😦.... بازهم توکل برخدا....مث همیشه...اینقد میگ توکل بر خدا تا دلش ب رحم بیاد و برام کاری کنه.... نی نی تونو جای من بوس کن..خیلی دوس داشتنی... خاطه منو یادم اورد خوشحال شدم و غمگین... که هر دوش شیرینن ...هم غمش هم شادیش...
مامان سمیرا
پاسخ
عزیزم نمیدونم چی بگم والله! انشاالله که خدا خودش صداتو می شنوه. حتما یه حکمتی توی این کار هست مطمئن باش به وقتش خودش جواب دعاهاتو میده . فقط صبور باش ...
مامان سمیه
15 اسفند 94 14:25
سلام سمیرا جون. روکش کیک گاناشه به این صورت که شکلات تخته ای و خامه صبحانه رو به نسبت مساوی میریزی تو ظرف و میذاری رو گاز/ مثلا 100 گرم خامه 100 گرم شکلات تخته ای بعد مرتب هم میزنی تا شکلات آب بشه بعد میریزی رو کیک و خوشگل میشه اون ستاره ها هم ترافله از لوازم قنادی خریدم
مامان سمیرا
پاسخ
ممنون عزیزم از راهنماییت
مامان الی
19 اسفند 94 19:53
آفرين گل پسري
مامان سمیرا
پاسخ
ممنون مامان گندمی