سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 16 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

اولین مهمونی ده ماهگی

1394/10/25 20:01
نویسنده : مامان سمیرا
539 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برای ناهار همراه پدرجون اینا رفتیم خونه عمه فاطمه (عمه مامانی)مادرجون محیا . محیا خانم هم اونجا بود 

هی می خواستی بری بهش دست بزنی و باهاش بازی کنی ولی ما جلوتو می گرفتیم آخه محیا جون 6ماه کوچیکتره از شما.

سامیار: مامانی بذار بهش دست بزنم....

دایی جون مهیار و سامیارجون

 

بوقلمونهای عمه... هروقت می گفتیم اینا چی می گن .. می گفتن غ غ غخندونک

سامیار در حال تماشای بوقلمون هاخندونک

پسندها (4)

نظرات (3)

♡☆♥خواهری بلور♥☆♡
28 دی 94 15:56
محیا و سامیار چقدر بهم میان عسلای من سمیرا جان به فکر سامی جان باش پسر خوشتیپ رو زود می برن دخترا
مامان سمیرا
پاسخ
آره باید مواظب باشم. البته پسرم خواستگار زیاد داره ولی من انتخابو گذاشتم به عهده ی خودش.
مامان الی
29 دی 94 14:11
عزيززم چجوري داره گريه ميكنه خداااا، دلم ميخواد گازش بگيرم، كلا من عاشق گاز گرفتنم بيچاره ني ني خودم هر روز كبوده
مامان سمیرا
پاسخ
بچه ها با همین کاراشون دل آدمو میبرن دیگه... منتظر نی نی خوشگله ی شماهستیم که ببینیمش
دایی موسی
11 بهمن 94 0:05
nice