سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 16 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

پایان ده ماهگی

1394/11/24 23:15
نویسنده : مامان سمیرا
617 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بالاخره تونستم یه عکس از اولین ایستادن مستقلت بگیرم . انشاالله به زودی از راه رفتنات پست بزارم پسر گلم...بوس

امروز هم برای چکاپ ده ماهگی رفتیم دکتر وزنت 10.200 و قدت 74 و دور سرت 46 بود. خدارو شکر که همه چی خوب بود.

مطب خانم دکتر امروز شلوغ بود و کلی نی نی اومده بودن و تو از همه ساکت تر بودی نشسته بودی و نگاشون می کردی. 

الانم که دارم این مطلب و میذارم دور و ورمی و هی به کی برد دست می زنی .زبان تا نوشته هامو نپروندی ذخیره کنم تموم شهخندونک


ب.ن.

ا بعد از این که از دکتر اومدیم می می خوردی خوابیدی دیدم پی پی زدی بغلت کردم بردم شستم و پوشک بستم و تو همچنان خواب بودی. موقع شستنت باحال بود آبم میریختم بیدار نمی شدی

مامان فدای خستگیت بشهبوس

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان الی
25 بهمن 94 14:23
عزيزدلم، مبارك باشه، چقدر لذت بخشه بزرگ شدن بچه ها، لذت بخش ترش اينه كه كاراي جديد انجام ميدن و ما رو ذوق زده ميكنند
مامان سمیرا
پاسخ
مرسی عزیزم انشاالله که نی نی شما هم به سلامتی به دنیا میاد و شما هم پست کاراشو میذاری
دایی موسی
28 بهمن 94 9:55
البته هر وقت عشقش بکشه وایمیسته بزور ایکار رو نمیکه من به شخصه خیلی تلاش کردم
مامان سمیرا
پاسخ
نخیر خودم با علاقه می ایستم دایی جون دلوغ نگو
مامان سما
1 اسفند 94 12:18
وای عزیزم..نی نی داره بزرگ میشه و شیطونیاشون داره بیشترمیشه... خداحفظش کنه....همین شیطنتاش شیرین ترن ...
مامان سمیرا
پاسخ
مرسی گلم