سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 17 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

شیطنت های سامیار

1394/8/16 16:38
نویسنده : مامان سمیرا
1,006 بازدید
اشتراک گذاری

اینم چند تا نمونه از کنجکاوی ها و اولین شیطونی های سامیار

نمیدونم چرا جاهایی که نباید بره میره

اولین بار که رفته بود زیر مبل بلد نبود بیرون بیادو جیغ جیغ کشید ..الان دیگه استاد شده خودش میره و میادSheklak-Khandeh (43)

خودت هم که پاشی میری تو خونه دور دور ... دیگه نمیگی مامانی کجاست!!

شرح عکس: تو اونجا و من این جا.... امان از درد دوری

هروقت که من میام پای کامپیوتر اگه بیدار باشه سامیارم میاد کمکم البته اون زیر میرا...

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان حلما
17 آبان 94 13:29
جان پسر شیطون
مامان سمیرا
پاسخ
مرسی مامان حلما جون
★ مـامے چـهارقـلوها ★
17 آبان 94 13:34
سلااااااااام عزیزم ماشالله به سامیار کوچولو ، در پناه خدای مهربون باشه مرررسی که پیمون اومدین ، من شمارو لینک میکنم اگه دوست داشتی مارو لینک کن اجی جون
مامان سمیرا
پاسخ
مرسی عزیزم لینک کردم قبلا و مشتاقانه دنبال می کنم وبتو
دایی موسی
17 آبان 94 14:54
باید دست و پاش رو ببندیم
مامان سمیرا
پاسخ
دایی جون دلت میاد
uncle mahyar
17 آبان 94 14:56
samiyar = Terminator
خواهری
17 آبان 94 16:11
سلام سمیرا جون خوبی عزیزم؟ عسلم چطوره ،... جانم آقا پسر بلا ... سمیرا جون خالم برای آشپزخونه در ورودی ساخت در کوتاه از این درهای برای کافه ها هست با قفل پشتی ام دی اف کار می سازه خیلی خوب بود و مانع ورود پسر بچه به آشپزخونه می شه..
مامان سمیرا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی شما خوبین بلور ما چطوره ؟ به نظرت واسه سامیار جواب میده ؟؟ نمیدونم شاید پسرم میخواد آشپزی یاد بگیره که این همه اصرار داره بیاد تو آشپزخونه