سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 17 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

دخترخاله های حسود!!!

1393/8/11 17:03
نویسنده : مامان سمیرا
830 بازدید
اشتراک گذاری

من و دختر خالم تو یه سال به فاصله یک ماه عقد کردیم یعنی تا دید من شوهر کردم اونم شوهر کرد... تو یک سال  عروسی کردیم یعنی تا دیدم اون عروسی کرد منم عروسی کردم ... بعد تو یه سال به فاصله یک ماه باردار شدیم...یعنی تا دید من باردارم اونم باردار شد الانم من چهار ماهم تموم شده اونم تقریبا سه ماهشه!

 حسوددداااااااخندونک ما دو _ یک جلوییم!خندونک

پسندها (2)

نظرات (3)

الهام
11 آبان 93 22:15
salam mamani....mobarakeee konjedeton baboli hastin?akhe tu matalebeton khondam doktor zahra basirat,man nuri hastam bara doktoram zeynalzade ru entekhab kardam aya khobe?ya basirat behtare?
مامان سمیرا
پاسخ
سلام ممنون نی نی شما هم مبارک باشه. آره بابلی هستیم . زینال زاده هم خیلی خوبه جزء دکتر های معروفه بابله بصیرت هم خوبه .اسماعیل پور هم خوبه . دیگه کدومشون بهترن نمیدونم .تعریف همشونو شنیدم
مامان نخود
15 آبان 93 18:54
سلام عزیزم مرسی که به وبلاگ من سر زدی و تبریک برای مامان شدنت ...بهترین روزهای عمره من روزهای بارداری بود لذت ببره که زودی میگذره و دلت براش تنگ میشه ..بوس بوس
مامان سمیرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامانی
4 آذر 93 18:46
خدا کنه همیشه حسادت های خوب خوب جریان داشته باشه
مامان سمیرا
پاسخ
ایشالله که برای همه همین طور باشه