سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 16 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

ماجراهای شیر خشک دادن به سامیار...

1394/5/26 16:59
نویسنده : مامان سمیرا
5,419 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی فهمیدیم شیر مامانی کمه بعد از چندبار رفتن پیش دکتر، خانم دکتر بالاخره برات شیرخشک نوشت. اما گفت روزی دو بار اونم 30 سی سی فقط. که بعد از این که 2ماهت شد قطع بشه

اسم شیر خشکت سوپر امیل بود وقیمتش 22هزار تومن.بهترین نوع شیرخشک بود خوب وزن گرفتی. اما بهت نساخت و بهش حساسیت داشتی و یبوست گرفتی.

اما متاسفانه بازم به خاطر جراحی من شیرخشکت قطع نشد بلکه اضافه هم شد.

مقدار شیرخشکت که اضافه شد مشکل یبوست پیدا کردی . مدفوع سفت داشتی تا اینکه به حدی رسید موقع دفع درد داشتی و از درد گریه شدید می کردی و زخم شده بودی.طوری که من و مادرجون هم گریه می کردیم.

بردیمت پیش دکتر اسماعیلی فوق تخصص گوارش نوزادان. شیرخشکت رو عوض کردو برات آپتامیل پپتی جونیور مخصوص نوزادان الرژیک به شیرخشک(29هزارتومن) نوشت وگفت بعد سه هفته قطع بشه.

ولی نتونستم . با شیرم سیر نمی شدی. روزی 5 بار و هر بار 120سی سی شیر میدادم. هربار پیش خانم دکتر می رفتیم یا درمانگاه می گفتن وزن گیریت خوبه شیرخشک و قطع کن.

من هنوز نتونستم شیرخشکتو قطع کنم چون واقعا بعضی وقتا شیر ندارم و تو گشنه می مونی و از گرسنگی گریه می کنی هیچ جوریم اروم نمیشی. ولی از 5بار رسوندم به 2بار در روز.

سعی می کنم کم کم قطعش کنم. حالا ببینم چی میشه. 

ببیم پسرم سیر میشه یا نه.سوال

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

طاهره
25 دی 95 1:15
سلام ،وبلاگتون خوبه ،من به تاریخ مطلب نگاه نکردم ،اگ میشه باز هم بزارین ،پسر منم الان سه ماه و خورده ای هست ،من تا دو ماهگی شیر خودمو میدادم تو سه ماهگیش شیرخشک قاطی کردم اونم پپتی جونیور ،چون مشکوک به آلرژی هستش ،الان یبوست داره ،نمی دونم چکار کنم ،گاهی مثل شما بچم با شیر خخودک سیر نمیشه 😵😭
مامان سمیرا
پاسخ
منم خیلی مشکل داشتم . خیلی سخت بود ولی همیشه اول شیر خودمو می دادم بعد شیر خشک. همیشه هم مشغول شیر دادن بودم چون سر نمیشد زود زود شیر می خورد و مدت طولانی . تا بعد شش ماهگی شیر خشکشو کم کم قطع کردم چون غذای دستی سیر میشد. با پپتی جونیور یبوست نداشت . الان بچتون چند وقتشه