سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 17 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

سامیار نقاش باشی

1395/12/14 18:29
نویسنده : مامان سمیرا
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر حرف گوش کن من ...نمیدونی که  چقدر تو پسر خوبی !خندونک یه بار رفتی از توی کشوی آشپزخونه سبدای نون رو گرفتی اوردی تو حال. بهت گفتم پسری اینارو ببر بذار سرجاش. بعدم دیگه حواسم نبود که چیکار می کنی

وقتی رفتم تو آشپزخونه دیدم که سبدا رو اینجوری گذاشتی سرجاش. افرین پسر منظم و مرتب منخندونک

امروزم برای من رو دیوار نقاشی کردی ... شانس اوردم با مداد کشیدی . منم این اثر ارزشمند رو پاک کردم 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)