سامیارسامیار، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
مامان سمیرامامان سمیرا، تا این لحظه: 36 سال و 16 روز سن داره
بابا سعیدبابا سعید، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
عقدمونعقدمون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
عروسیمونعروسیمون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

غزل قریب زندگیم

لجبازی های سامیار

1395/10/27 15:46
نویسنده : مامان سمیرا
894 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم عزیزدل مامانی .... این مطلبی که میذارم واسم نارحت کنندس درباره لجبازی های توئه که تازگی شروع شده

قصد داشتم اگه مریض شدی و زیاد جدی نبود ننویسم که مطلب وبلاگت تکراری نشه اما دیدم نوشتنش قبلا خیلی بهمخ کمک کرد و یادم انداخت چیارو باید به دکتر بگم واسه همین دیدم بنویسم بهتره. 25 آذر شما سرما خوردی و یه هفته ای تقریبا مریض بودی . 

احساس می کنم نسبت به بچه های دیگه خیای بیشتر مریض میشی . اصلا خودمم چشمت میزنم . چندبار پیش اومده تو دلم گفتم خدارو شکر سامی این ماه مریض نشد.... همون فرداش مریض شدیگریه

17دی جمعه هم رفتیم خونه آوا جون و شبش خونه عزیز جون که از همون شب تا یه هفته اسهالی شده بودی . یک شنبه انقدر حالت بد بودو بی حال شده بودی که نزدیک بود بستریت کنیم ولی سرم وصل کردیم و بهتر شدی.

اول یه درمانگاه بردیم که نتونستن سرمتو وصل کنن کلی گریه کردی و جیغ زدیگریه

باز بردیمت درمانگاه احیا اونجا واست خانم پرستار مهربون خیلی خوب سرمتو وصل کرد و کمتر درد کشیدی دستش درد نکنه.

جمعه شب وسط خواب بیدار شدی و گریه می کردی می گفتی درده درده یه نیم ساعت بیدار بودی و گریه میکردی بغل بابایی بودی... مثل اینکه شکمت درد می کردگریه

الان خدارو شکر خوبی. ولی دو هفته س لجباز شدی. گریه می کنی و شیر می خوای . یه بار برای سونوگرافی رفتیم بیرون کف خیابون دراز می کشیدی جیغ میزدی گریه می کردی که بهت دست نزنیم هرجا می خوای بری بری.قبلا فقط موقع خواب شبت و موقع خواب بعدازظهر شیر می خوردی و با نصفه شبا.

الانم می خوایم بریم دکتر دوباره.غمگین

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان سمیه
28 دی 95 11:09
سلام سمیرا جون. غزلم زیاد مریض میشه نگران نباش دقیقا وقتی دو سه هفته نریم دکتر و ما خوشحال باشیم فرداش مریض میشه هفته قبل اسهال و استفراغ بود خوب شد حالا از صبح علائم سرماخوردگی داره یعنی حسابی کلافه م کرده ها. غزلم جدیدا زیادی جیغ میزنه من هی بی محلی میکنم ولی کار خودشو میکنه
مامان سمیرا
پاسخ
واقعا پس مثل سامیاره .اسهال و استفراغ خیلی بده . بچه کلی لاغر میشه. این زمستون تموم بشه هوا گرم شه راحت شیم . بچه ها خسته شدن از مریضی
مامان سمیه
12 اسفند 95 10:15
سلام سمیرا جون. خیلی وقته ننوشتی یا پستات برای من نشون داده نمیشه؟ من اخرین پستی که ازت خوندم لجبازی سامیاری بوده. حال گل پسرمون خوبه؟ چیزی تا تولد دوسالگیشون نمونده ها. از طرف من ماچش کن
مامان سمیرا
پاسخ
سلام عزیزم . یه خورده سرم شلوغ بود یکمم تنبلی کردم حالا سر فرصت میام می نویسم. تو هم از طرف من یه بوس آب دار از غزلی بکن